I don´t wanna hurt you.

Måndag då ! : )
Vi for till skolan trötta och slitna ! Hade nk (redovisning) hmmmmm , ingen kommentar om de men nu är de över och de känns jääävligt bra !! aja kämpade vidare med skolan och hade livskunskap, var helt tom i skallen och de kändes som att jag sova fast jag hade öppna ögon haha ! aja ville bara fara hem efter den lektionen men nä självklart så hade jag ju samhälls, de var som prickarna över sängen ! ja jag var som en fisk som legat  på land i en halv timme !  aja var tvungen att sluta halv 5, eftersom jag började jobba halv 5. så stressade mig ut ur skolan där mamsen satt och vänta, sen till ishallen.. Väl där så fick jag veta att de har varit mycket tjafs och att mycket folk har slutat pga detta, tråkigt som fan... Aja jobbade på, tråkigt som fan var de ! och  om jag var trött !! aja kom hem för ett tag sen nu iallafall. och jag känner verkligen hur sliten och hur äcklig jag är! så ska ta mig en låååång dusch nu och sen sova ! åh längtar verkligen. OJ ÄR KLOCKAN REDAN HALV 12, åh nej kommer vara död i morgon, hmm kul aja men hejdå !
en sak till träffade även johanna på hockeyn och snaackde med henne, gud vad länge sen det var :/ miss you.

och ni killar kan ju gå och dränka er typ :o ..




Kommentarer
Postat av: johannan

<3333333

2008-11-25 @ 20:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0