I'll never find my heart

fyfan vad skönt de var att sova! Somna nästan direkt när jag kom hem vid 1 och sov till 5 :o. skönt som fan steg upp och åt mat, fast att jag inte fick i mig mkt :o !. och ändå åt vi mackisar och korv, och jag älskar de ! vad är de för fel :s? aja pratade med Tove i telefonen som fick mig på bättre humör vi sköng pello låten i telefonen, ååh :'). Efter de så kom mamma och började att klaga, ovanligt. Just de jag behöver! (y)  aja nä nu ska jag gå och byta om för har träning. Seriöst i morgon blir de fan rullstolen!. Men de ska ändå bli skönt att träna, komma på bättre tankar osv. aja hade bra !
har även bestämt mig hur jag ska göra, jag ska spela en sesong till sen blir de nog att sluta .
killar är skit :s !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0