Ring mig den dagen då du mognat upp!

Okej jag försökte göra om min blogg lite men haha de gick inge vidare, Tove får hjälpa mig sen när jag ska vara med henne ikväll :).  aja idag har jag inte gjort så mkt , soovit ut för första gången på hela lovet (y) har inte klivit upp från min säng än och klockan är snart halv 5 :p haha skönt som fan. men ska gå och duscha och äta nu snart för ska på möte med fotbollen. suck, nu börjas de igen....    jag vill verkligen inte att fotbollen ska börja. Vet inte om jag ska sluta fotbollen eller om jag ska köra på ett år till? beslutsångest.  aja efter mötet bir de hem till Tove :)<3.
Jag kan typ inte sluta tänka på  vad som hände i onsdags .. :/  hur jävla gulliga jesper och Ante var :').  Nä nu ska jag gå. Ha de bra. pusspuss


Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart
There's nothing I can do.

difhöaeuöaeojrhöaedifjkpårtapjiegkfmäekrhiaöughajöoegkaäöetuhöaeigjakeöogajeötiahjeäiajgmfäwoujcmrijeröugjäoaoijgöuh DAAAAAAAAAAMP !!!!!!!!!! de här är ju bara sjukt kan jag ju bara säga er . fyfan de gör mig så arg så jag vet itne vad jag ska ta mig till helvette !!! man kan ju nästan bara skratta !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0