snart är de jullov! nooot !...

Igår efter mötet for jag till Tove och umgicks med den sötnoosen :). vi gjorde inte alls mkt, de vanliga :) Efter många utbrott och dampanfall så hjälpte hon mig med bloggen, haha :) Vi gjorde även pello mat :'D.! aja  sen vare bara att dra sig hemmåt för att sova, eftersom att de var skola...!  Aja blev iallafall väckt på ett bättre sätt än min klockan :). thihi ;). aja nä nu sittar jag i data salen och ska just gå på samhälsen SISTA leKTIONENE FÖR IDAG, men dock den jobbigaste !! aja nä sen ska jag hem och sussa lite :). Hejdåå. HOPPAS DU ÄR NÖJD NU LENA ATT  JAG HAR UPPDATERAT ;) <3 


öhm.. alltså what ?..
DISSSAD !!!!!! :o

Kommentarer
Postat av: Lena

TACK! haha :D

2008-11-03 @ 19:06:19
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0