All or nothing baby.

åh jag är riktigt riktigt arg just nu. Ja jag skulle ju som sagt till doktorn idag då, och när vi kommer dit så är ingen där , de  var typ stängt , MEN HUR FAN I HELVETTE KAN MAN GE UT EN TID EFTER ATT DOM STÄNGT !!!! åh jag kände bara  hur arg jag blev, och min mamma blev nog argast haha, Så för att lugna våran ilska gick vi på stan en stund, mamma köpte en hårfärg åt mig, så de blir att färga håret. Fråga mig inte änns vad de är för färg för jag orkar inte förklara ni får se bilder sen efter att mamma har färgat de på mig i morgon : p.  Aja när jag kom  hem gjorde jag inte alls mycket, sen så satt jag och mamma och såg one missed call! Var sjukt rädd fast att jag redan sett den, men aja. Jo och självklart efter de så ska mamma tvinga ut mig i mörkret för att följa henne  ut med hundarna, för att hon inte vågade gå själv :s.  Fast jag överlevde. Så nu sitter jag här och ska gå och duscha nu  sen så blir de att sussa.

Jo för er som är intresserade har jag fått tillbaka min mobil nu :D, efterlängtad! Men dom har inte gjort någonting åt den, orkar inte förklara varför, hade fan glömt bort hur slitna knapparna egentligen är .. så måste köpa en ny !!

Längtar tills jag får börja träna !
haha inget smink, ser bara allmänt sliten ut (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0