I'm just a kid and my life is a nightmare

Fyfan vad dåligt jag mår ni fattar inte.. Jag har feber, ONT som fan i skallen, hostar , ont i halsen, och ont i hela min kropp :o!!!!!! Har typ inte kunnat sova under hela natten, och dom stunderna jag har sovit har jag inte sovit bra. har varit vaken sen klockan 06. När jag vaknade så insåg jag att jag hade slängt ner ALLA mina kudddar på golvet , de är ju normalt? :o. aja nämen jag mår iallafall piss, och jag är typ hungrig men jag kan inte äta för jag mår illa :/.. Jag är rädd som fan att jag har fått en hjärntumör,  för jag har typ en bula baki just de örat jag alltid snackar mobil i. och den gör såå ont !.. Allt känns lite bättre nu iallafall men just då jag hade vaknat, så trode jag seriöst att jag skulle dö för jag mådde så dåligt .. Jag vill inte vara sjuk :'( !!! helt seriöst jag börjar typ gråta för jag vill verkligen inte jag vill vara frisk ! Nu kommer jag inte kunna träna på väldigt länge heller.. SKJUT MIG NU SNÄLLLA !!!!!!!!!!!!!!! De sägs att man ska tänka possitivt, men de går ju verkligen !!...  aja nä nu ska jag gå och deppa någonstans ! kanske skriver senare om jag inte dött eller åkt in på sjukhuset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0