Life for me is not the same..

Hade världens migrän igår, så gick och la mig klockan 8:a, och vaknade sedan kring 8:a på morgonen insåg att jag inte alls mådda bbra , ovanligt ? ååh så sjukt less !!!!!!! aja så jag bad mamsen sjukanmäla mig, och så somnade jag om igen tills Maja/Sofia ringde och väckte mig och tvingade mig till kyrkan för att vi var verkligen tvungen att filma klart våran film... de sög! somnade iallafall om en timme sen så vare bara att dra sig till kyrkan med feber, ont i skallen som fan, trött  och inte alls på humör.. underbart. aja for hem sen, mamam ringde och sa att de var teori lektion idag och att de hade varit väldigt bra om jag for på den eftersom jag inte varit på dom andra gångerna, så visst sjäääälvklart  så for jag. Men tiden där gick väldigt fort, tack gode gud för de! For hem och nu sitter jag här. Trött som att jag inte sovit på en vecka :s. Det är nå fel på min kropp.. Så ska gå och  sova igen och klockan är ju bara 8:a igen :o ! Men jag känner verkligen hur sängen lockar och hur mina ögonlock inte orkar hållas uppe !.   ojdå insåg nyss att jag inte ätit på hela dagen, aja får väll försöka hinna äta frukost i morgon på morgonen, fast de brukar jag aldrig hinna lyckas med, men aja. ska iallafall sova och drömma om bättre tider :).  känner att jag fortfarande har feber och ont i skallen... ring mig den dagen då jag är frisk !

Jag vill ha sommar, och jag vill träna, jag får panik helt seriöst jag MÅSTE  få träna...funderar faktiskt på att fara till gymmet i morgon, men jag ska ta de lugnt. aja sovgott sötnosar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0