Every day I miss you more

Har äntligen gjort klart två samhällsuppgifter! känns skönt som fan. Nu har jag bara resten kvar :o !  har NK redovisning i morgon, och jag hatar att redovisa inför grupp, usch ! :s. aja så jag måste läsa in de så jag kan de hyffsat bra. Till på tisdag måste jag ha läst ut min engelskabok och kunna alla dom dära orden, annars blir de typ CUTTNING!. Sen på onsdag så har jag samhällsprov.. Torsdag så har vi en fotoläxa som ska vara redigerad och klar, och jag har inte änns tagit bilden än :s..  fredag, hmm ? alltid någonting ! + att jag har massa träningar och att jag måste börja plugga lite teori till körkortet, hur ska jag hinna med allt? :s aja slutpratat om skolan blir bara depprimerad över att snacka om den. De sjukaste var ju att jag har varit typ helt depprimerad hela dagen och så när jag kollade igenom pello bilderna så blev jag på svin bra humör , haha satt typ och skratta för mig själv ! fan vad jag saknar det :'/! . aja nä nu ska jag ta mig en promenad upp till ICA sen så ska jag ta mig en lång jälva dusch, läsa min engelska bok sen så blire nog att se söndagsfilmen, sen besöka john blund :p.

Måste även få säga tack Cassy för nr och allting :p
Det var som ett tag sen man snackade med dig :)

HAR ÄVEN  BESTÄMT MIG ATTT JAG SKA BÖRJA BLI NYTTIG IGEN OCH DE BÖRJAR PÅ MÅNDAG !
Nu är de slutätat av allt onyttigt skit ! pussshejdå !
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0