tänk om det kunde bli det de inte blir

Har max sovit två timmar inatt :/.. så när jag vaknade i morse så var jag DÖD, helt på sant ! jag fick inte upp mina ögon så var tvungen tvätta ansiktet med iskallt vatten och då jälvar haha :D ! jobbigt som fan var de men kämpade mig ändå till skolan. och jag måste erkänna de själv, fan vad bra jag har jobbt i skolan idag, de är sjukt :s... vad händer? fick jätte mycket beröm av Maria på matten och massa :p shiiiet ! . Efter skolan hade jag utvecklingssamtal.. oh god! nämen de gick väll typ bra. Någonting som gjorde mig chockade var att jag hade VG i Foto :o ! Men han hade skrivit att jag har typp aggretioner (stavning?)  varje gång dom bad mig att stoppa unadn mobilen. haha ofta? aja . och en sak till min idrottlärare är typ störd, orka han !!!  Efter utvecklingssamtalet så vare bara plugg till samhällsprovet som jag skulle ha klockan 15.00 .. Pluggade med Johanna och Jessika. hahahahahaha och de gick ju som de gick ! haha de var typ kul!  Sen under provet hahahaha alltså nä jag tänker inte änns säga för de var typ helt kul, bara min och Lenis hemlisss ;D hahah!
-Kan du prata?
HAHAHAHAHAHAHA åh jag dör ! :'D
provet i sig gick ju åt helvette men aja saksamma.  Efter de skyndade jag mig till ninas eftersom de var typ information skit om körkortet. Första teoripasset är i morgon i 2 timmar, Jipppi ! ..  aja slut pratat om de, har sovmorgon i morgon, underbart !  har typ bara idrott och ett läxförhör i morogn sen slutar jag :D ! Nä nu blev de ett sånt här jätte långt inlägg igen :s.. förlåt jag vet de är typ jobbigt att läsa. Men aja nä nu ska jag gå och äta nå sen plugga engelska.... + att jag måste göra nå teori skit nu :/..

En sak till innan jag går, vad händer med att jag inte varit med Tove på en vecka :o ?    Vem är du?
nä så illa är de inte, men vem vet de kanske blir, de känns typ knas....

Kommentarer
Postat av: toveb

Om du fortsätter säga knas så vill jag inte vara med dig ;p

2008-11-18 @ 20:21:47
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0