Dina ord ekar fortfarande i mitt huvud..

Hemma från skolan idag eftersom jag har knappt sovit nå inatt :s.. Har sovit med mitt tecke pluss en flisfilt över mig för jag höll på att frysa ihjäl när jagskulle sova!  somnade kanske kring 1 ? vaknade kring 3 av att jag kallsvättades, och jag var alldeles yr, i den stunden ville jag bara dö.. Jag kämpade mig upp ur sängen vimsig som fan, jag gick och tog panodil och någon tablett för min hals. Gick sedan och försökte somna om men de gick ju bra de.... NOT !  men efter typ en timme somnade jag om. vaknade kring 6 igen :o !  och upptäckte då att de låg satsumas skal på mit golv , huh? :o. Så jag måste tydligen ha tagit en satsumas när jag vaknade där kring , jätte läskigt att jag inte minns de :s.. Sen berättade mamma att jag hade låtit jätte konstigt (typ gråtit) ockås när jag var uppe , inge minne av att jag låtit heller :s..  aja har inte gjort mkt idag, har varit nerbäddad i min säng typ hela dagen, usch hatar verkligen att vara sjuk! och vi som har tärning i arcus idag :o !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vill verkligen vara med men tror ni jag får de för mamma, hm NEJ, hon har redan ringt och sagt att jag blir borta hela veckan . huh? :O !!! hemskt. 

Jag och min syster har iallafall suttit och tittat på tatueringar, och de gör mig glad  :D Har bestämt mig nu vart jag ska ha min andra tatuering :D:D har även hittat några tatueringar som jag kanske ska göra :D ! måste bara säga till mamma att hon ska beställa tid ! :D Nä nu ska jag plocka upp litegrann i mitt rum sen fara till pappsen. hade bra !


haha här ser ni ungefär vart jag ska ha tatueringen, jag vet jag hade mvg i bild ;). Men för er som inte ser så är de på ryggen och så ska den nog gå lite över rumpan också :)  jag längtar :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0