We have to trust our hearts on the right way

Ja då var det lördag igen då.  Har inte alls gjort mycket idag, vaknat sen vare bara att skynda sig att fixa sig lite sen fara och jobbar, eftersom luleå hade match mot linklöping. Det sjukaste var ju att dom vann :o ! alltså vad händer med luleå, ofta dom kan vinna? Nu ligger dom typ 5:a. haha typ första gången på 15 år ;) Nämen de är ju bra :).! Aja och nu harjag kommit hem för eett tag sen, trött som fan och UTTRÅKAD, jag får panik för att jag har så tråkigt, it sucks !  aja nämen ska typ städa upp mitt rum lite, så blir pappsen glad + att jag kommer kunna gå normalt på golvet då (a) .. sen blir de väll att ta de lugnt om inget annat händer. Jag har så jävla tråååkigt och less, HÖR AV ER ! .


Fyfan vad taskigt..
De finns inte änns nå ord att säga om de. Är sjukt lesss och besviken !!!!!!!!!!!


less less less lesss less lesss less lesss less less less less less less less slesss less less leessss, hoff.. !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0