De känns som att jag inte räcker till ?.. :/

Nu är vi hemma hos Lena :). Vi har varit och handlat maten och ska snart börja laga den, det blir kyckling med kroketter + vitlöksbröd, sallad med fetaost , och vi får ju inte glömmma attt vi ska dricka Cola till maten, de är som pricken över i:et ;D.  Just nu ligger vi här med tända ljus och fösöker leta en resa utomlands, haha hm nja de går inte så bra.
Jag:
- åh Rhodos verkar typ vara bra.
Lena:
- Jaa !
några minuter efter...
- åh Cypern verkar typ vaa helt bra
Lena.
- Jaa !
så låter de ungefär om alla utomlandsresor , vi tror typ att vi kan men egentligen vet vi ingenting hahah !!!
Lite små roligt att Lena sitter typ och snackar med sig själv om hur mkt alla resor kostar och  massa vad hon nu läser, haha de låter svin roligt, så jag skrattar typ hela tiden men hon fattar ju inte att jag skrattar åt henne (a) :D ! sötbarn  :D

nämen lite mer om dagen då:
Kom till skolan då jag upptäckte att jag och Lena såg nästan exakt likadana ut, haha de var fan komiskt, vi hade samma halsduk, tröja och mobil, så vi var ju självklart tvungen posa framför en kamera :D Sen skämde vi ut oss lite på matstället också haha dom som jobbade där skrattade åt oss, great ! (y) Sen har vi flummat oss igenom hela dagen som alltid :D ! Sen på bussen till Lena så tror ni inte att vi skämmer ut oss igen då ?  självklart !! haha aja sånt som kan hända. Nä nu ska jag hjälpa Lena  litegrann,  de behöver hon! de har börjat spåra ut nu lite, hon snackar om någon biffig killa som hade så tung hand så hennes huvud inte okade hålla upp  de eller nå hahaha. Tror även tjejen är lite hungrig hon snackar hela tiden om mat :o haha! !  aja nä nu har jag skrivit väldigt mycket i´m sorrry,  men vi hörs, ha en väldigt trevlig kväll FÖR DE  SKA JAG HA :D !! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0