Jag älskar dig för den du är

Okej färgningen igår gick åt helvette, de blev så fult så jag fällde typ en tår i morse när jag såg hur de såg ut ! fick panik och försökte täcka de på alla tänkbara sätt, till slut så fick jag de att se rätt hyffsat ut. Så jag måste alltså upp till ICA lite senare för att köpa brun färg ! Nog om detta.
Dagen då:
Den har ändå varit rätt hyffsat bra, Engelskan fick jag berööm av Marie att jag jobbat bra pluss att jag klarade läxförhöret sa hon, så hon var stolt över mig, första gången sen vi började på gymnasiet typ hah! aja så de var väll typ bra. Sen på livskunskaps lektionen så var de lite skämmigt, Alla i gruppen skulle typ säga vad dom tyckte om mig, alltså ge mig komplimanger, sen skrev Anna(läraren) upp dom på ett pappa så fick man ta hem de sen haha. Sen på MDK:n så skulle vi börja filma  inför våran skräckfilm som vi ska göra! De var sjukt roligt. och förlåt Sofia men jag kunde verkligen inte sluta skratta åt dig för att du var så söt ! :D hahahaha:') . aja nä sen har de väll inte hänt så mycket sitter hemma nu. Är fortfarande helt depprimerad över att jag inte får träna, men försöker tänka positivt, men de är sjukt svårt :(... Tack Erica för din gulliga kommentar, och tack Lena att du alltid finns där och försöker peppa mig hur jobbig jag än är!  <3
Aja ska gå och äta nu, men vad händer ikväll?

HAHAHA kollla bara vad söt sofia är :'D !!!!   andra bilden är komplimangerna från gruppen, vadå fina ögon, jag hatar mina ögon på sant :o ! aja men de var kul =D

Kommentarer
Postat av: Lena

I will ALWAYS be there babe<33

2008-11-21 @ 19:20:07
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: maja

alltså den där lappen har typ gjort mig glad hela dagen :b haha

2008-11-21 @ 21:35:05
URL: http://majamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0