Im still thinking about you ..

okej jag har bloggat allt för mkt idag :s.. sjukt. Men har typ haft lite att göra så whatever.. Inte för att jag har så mkycket att säga än att jag just kom hem från träningen, och jag säger bara de: Lena om du vill ha mig i skolan i morgon så måste du skaffa en rullstol, för jag kommer troligtvis inte kunna gå i morgon, de var SJUKT jobbigt :s.. Men de känns jävligt skönt att komma igång.! :). Kul att jag typ måste till doktorn, och  undersöka mig för jag har typ nå fel elller nå, men mamma sa att vi skulle vänta och se hur de blir på lördag :/.. aja men de blir väll bra elller hur?..  aja nä nu ska jag gå och duscha och sen mysa ner mig i sängen och sova :p. jo innan jag går måste jag bara ber'ätta att jag har börjat drömma sjukadrömmar :o , som idag när jag somnade efterskolan så drömde jag att jag och massa andra folk som jag kände blev förföljda av andra människor som ville döda oss, och så  var de jätte mörkt ute och massa, och sen skulle jag gömma mig i ett hus och så hittade dom mig, och ena killen bah: har vi någon nytta av den här tjejen? och "ledaren" bah nej skjut henne ! sen så sköt dom mig fast dom sköt mig bara på sidan av typ magen och de sjukaste var att jag kände hur jävla varmt de blev just där vart dom hade skjutit mig, för jag vaknade efter de :o ! de var svin läskigt!!! :s och jag ser fortfarande ansikterna på killarna. okej nu förkladade jag bara kortfattat men ändå , fyfan vad rädd jag var !! :o och jag brukar aldrig komma ihåg mina drömmar, och nu gör jag de hela tiden, vågar typ inte somna inatt för jag kanske drömmmer mer sjuka grejer :s.. aja nä nuu blev de ett väldigt långt inlägg, haha förlåt Tove jag vet att du hatar långa inlägg ;D ! . natti natti :) 
/ Larsson

Kommentarer
Postat av: Toven

haha, you know me ;P

2008-11-06 @ 22:55:26
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0