So lonely inside So busy out there.

okej kort och skön skoldag :) Hade typ ingen engelska, eller mdk , men hade däremot samhälls... och dom lektionerna ja vad säger vi om dom Johanna ? ZzzZzz Nämen sjukt tråkiga !. hahahaha fan vad jag garvade när vi snackade om de där ja du vet vad! :'D aja Gick en snabbis på stan och köpte en till parfym, ja jag vet jag köpte nyss en men jag har typ blivit beroende, köpte även en kajal, FÖR 70 KR, de sved!!!  :s.. Aja de blir nog bra. Kom hem redan vid 2 någon gång :). Hade absolut ingenting att göra så jag började städa HELA huset :o  fattar ni ! JAG städade HELA vårat hus ! omg måste ha snurrat om i huvudet på mig under bussresan hem !  Pappa och Ingela (min plast mamma)  blev iallafall jätte glada när dom kom hem från deras jobb. De första pappa fråga var:
- Har du ramlat och slagit dig? 
haha tönt han är, nämen han sa att han var stolt över mig :)! Sen beställde vi pizza, underbart gott var det. Sen for jag och Ingela och köpte ramar till mitt rum :D! övningskörde även, fyfan vad halt de är, de är sjukt ! Tanken av att jag ska köra upp när de är så här halt får mig att få panik ! De är bara att hålla tummarna!. Aja kvällen då? hmm ska städa klart i mitt rum sen vet jag inte kanske far och hänger gäng med Eric mfl, eller så kanske jag hittar på nå annat, Jag är på buus humöör :D !  aja nä nu ska jag fixa klart allt dehära så jag någon gång blir klar! :) Det är ju bara att ni hör av er, är öppen för alla förslag :D! 

Lena tycker att jag och min syster är jätte lika varandra, men jag förstår mig inte på den tjejen, vi är inte ett dugg lika :o !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0