I don't know how to keep it all inside

okej morgonen var helt seg, var less och irriterad. Förlåt till er som var tvungen stå ut med det, inte för att jag sa någonting eller nå.  sa ingenting under en timmer tror jag .. aja förlåt för det och för att jag såg så sur ut :/ Men de gick över som de alltid brukar göra, Så skönt att veta att hur sur och hur dåligt man än mår så vet man att man alltid mår bättre när skoldagen har slutat !  vad hade skolan varit utan er, ni vet vilka jag menar! <3.

Måste även få berätta att idag när Lena åt strips meny på Stinas så köpte jag en appelsin och åt ist, fyfan så nyttig jag är ! :D De är fan ett ögonblick som inte händer allt för ofta, så jag var ju självklart tvungen att ta kort ;) haha. aja Vi fick sluta halv 2? ist för att gå till kvart över 4, skönt som fan ! Så då gick jag Lena, Sofia, Erica på staan. Efter ett tag så drog Erica och Sofia så då vare bara jag och lena kvar :) köpte mig underkläder, och ett par LEGGINS FÖR 200 KR :o! de svider fan än... sen köpte jag benvärmare, ett linne, och i morgon så ska jag köpa en tunika/klänning! :)  jag älskar verkligen att shoppa!  Hittade även ett par sjukt snygga skor, alltså jag ville verkligen ha dom! men självklart så fanns dom inte i min storlek, bara till 38, åh böörjade typ gråta ! blev sjukt less !!!. aja vi gick iallafall på stan sjukt länge, de gjorde verkligen ont i fötterna när jag satt på bussen !  efter stan har jag inte gjort mkt alls, ska nog städa upp i mitt rum lite, om jag ids :p.
Dagen har faktiskt varit grymt bra, fast dålig start! :) <3 

Måste även nämna att jag har pratat med adam idag, väldigt länge sen !  De var trevligt faktiskt, har även läst lite gamla blogg inlägg som påmint om lillen, fort tiden går känns de som :/.. aja nämen nu ska jag gå. pusspuss

en sak till, Tove vad händer med att vi aldrig är med varandra längre? :s:/..
 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0