In my head it´s only you now..

Okej nää nu får jag fan ta och skärpa till mig lite ! jag kan fan inte gå och deppa, ÄNDRING !! Nu är de dags att träna upp mitt självförtroende lite. På livskunskapen för länge sen så skulle man berätta typ en grej man ville ändra på sig själv och då sa jag att jag skulle vela ha bätrre självförtroende och då gav dom mig tips att jag skulle typ säga jag är bäst tre gånger i spegeln varje morgon, hm inte för att jag tror att de hjälper men visst, värt ett försök. Sen berättade  hon att man skulle skriva ner alla bra saker om en själv så jag tänkte att jag ska skriva ner alla mina  bra saker nu !
1. När jag väl är glad så skrattar jag väldigt mycket . öhm de är väll e bra grej eller?
2.  ehm... haha åh de här sket sig...
aja men ska iallafall försöka skärpa mig nu. och varje gång någon ger mig en komplimang så ska jag säga tack, ist för att börja säga emot att jag inte är de osv .. (föörsöka iallafall) nu jävlar ska de bli ändring!

shit i morgon ska jag hinna med mycket :s..
först skolan, slutar 12.20
12.30 - utvecklingsamtal (omg)
15.00 - prov samhälls kan itne ett pisss, jag orkar itne de suger arsle !
16.00 - körskolaskit !
19.30 - träning
sen ska jag hinna se OTH och plugga..
okej nu ä klockan 2 Jag funderar på om jag verkligen ids gå och lägga mig eller om jag är vaken hela natten, ska ju ändå upp om 4 timmar, hm är de då någon idee ? äh jag vet inte vi ser ju. Från och med nu är jag den nyttiga och glada Sara :) ojo stoora förändringar.. ska försöka iallafall. aja nä nu ids jag inte skriva nå mera men vi hörs sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0