I´am strong when Iam on your shoulder.

okej shit, har inte bloggat på väldigt länge :/... förlåt men har verkligen varit upptagen ! aja.
Lördag då !
Började med att jag skulle jobba halv 2 eftersom luleå hocket skulle börja spela 4! så jag stressade mig iväg dit då och fick då reda på att MATCH SKITET är flyttad till klockan 19.00. jag fick panik och ville typ gråta!! Men ändå så skulle vi börja jobba hav 2 , fattar inte :s.. ! men aja de fanns ju självklart ingenting att göra, har nog aldrig varit så rastlös i hela mitt liv. men aja klockan närmade sig 19.00 men efter ett tag kommer dom och säger att den är ännu mer flyttat till 19.45 :o ! så ja jag var i ishallen från 13.30-23.00 typ :o !!! och jag höll på frysa ihjäl, men aja jag överlevde....... aja efter matchen skyndade jag mig hem till Tove som var ensamen hemma , hon ville inte sova själv och hon frågade mig, och självklart stället jag upp :). Hade ju inte träffat ungen eller typ pratat med henne ordentligt på två veckor :o ! så vi myste på, och de kändes som att de var år sen ! . aja men de var iallafall kul <3 !

Jaa. söndag då?
Jag stressade mig iväg från tove hem för att fixa till mig för att bussen till Lena gick 15.00 ! Vi (Jag,Lena,Erica,Sofia,Maja,Hannah och Ida) skulle  börja filma våran skräckfilm, som vi ska redovisa för resten av klassen på fredag!.  De var grymt roligt kan jag tala om för er haha, fyfan vad vi skrattade, och var rädda!.  Vi filmade ända fram till 04 typ alla var grymt trötta. Men jag var helt pigg typ så somnade nog inte förräns vid 5 någon gång. Sen klev vi upp tidigt för att vi skulle hinna filma på morgonen innan vi for till skolan. Det blev mycket stress på morgonen men vi han välll med allt! Filmningen gick sjukt bra förutom att jag har frostskader och börjar bli sjuk igen. Jag sprang typ naken ute i snöstormen okej jag var inte naken men nästan ! sen så ramlade , blev nerslagen och dragen i djupsnön, men vad gör man inte för ett mvg :o ? aja men jag tro faktiskt filmen kommer bli grymt bra :D:D:D !! svin kul att kolla på den sen och HELST atlla tabba vi gjorde haha ojoj !!!  okej nu blev de sjukt mycket skrivet , men de finns så mycket att skriva men aja ska sluta de här med att säga tack Björn och Per som hjälpte oss i våran nödsituation !! :D
HAHAHA så sjukt rolig bild HAHA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0