Nu skiter jag i dig, idiot!!

igår ja de blev tyvärr inte att hitta på nå, Eric började tjorva, ovanligt? idiot , haha :p, så jag stannade hemma som jag nog inte borde ha gjort.. :( aja orkar inte berätta om de. Men mådde iallafall inge bra på kvällen, kunde inte sova... aja Har då varit och jobbat idag, och eftersom Kalle är i Egypten, så hade Anneli ringt in en ersättare, han hette Eric Nilsson, svin coolt att han hette exakt som den andra eic nilsson haha aja ! Men jag tror aldri jag har träffat någon skönare människa! okej nu kommer säkert vissa misstolka de där och bah ja dom har knullat osv. Men jag menar hela han, grymt rolig, fyfan vad jag skrattade. helt galet ! :).  Sen så for jag då hem eftersom jag skulle vara barnvakt åt min lillasyster !  har svin tråkigt eftersom jag har ingenting att göra eftersom hon ligger och sover? skönt ändå. men somsagt vad händer nu? haha.  Har iallafall haft ett långt deeptalk med tove om allting, kändes jävligt skönt att få ut allting, och helst de som hände igår. thanks hun <3. Aja nä funderar faktiskt på att ta ett långt skönt bad, men jag vet inte riktigt om jag vågar de, mitt hus är så sjukt äckligt, och de kanske kommer en mördare och börjar dränka mig eller nå, eller stryper mig med dusch slangen, aaaaaaaaaaah jag får panik !! hatar att vara själv !!!!. så sjukt mörkrädd.  aja i morgon är de ju skyltsöndag, ska på stan med jojohannis vid 12, sen efter de sak vi trulla oss ner till ishallen för att se hockey, sen så blire kanske Tove efter hockeyn?  FITTA KOM JU PÅ ATT JAG HAR SJUKT MKT SKOLARBETE ATT GÖRA!!!!!!!!!! åh nej repet nu! måste ringa lena hejs 

hahahahaha jag dör , för de där var så sjukt kul ! , ni skulle fatta om ni hade vetat vad som hade hänt ! :D
RIP TOVE BARSK, DÖDSORSAK: SKÄMDES TILL DÖDS..


Kommentarer
Postat av: Toveb

HAHA, det är fan inte ens kul ! :P

2008-11-30 @ 15:11:47
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0