Allt du sa, ja det lät ju så bra.

somnade inte förräns vid kanske två igår :s, haha jag och Ante hade typ värsta sjuka samtalet !  vi snackade om man var fast på en öde ö med en kille/tjej utan nå djur eller nå att äta, så kunde man föda barn och äta upp dom, hahaha! men vadå då överlever man ju iallafall ? jag vet de var lite sjukt , men de var kul haha :D !

aja dålig dag idag, varit typ less och trött hela dagen.. började med att jag försov mig, så jag missade datan, lyckat Sara.. aja kämpade mig iallafall upp från sängen för att hinna till matten. Jobbade på men de gick seegt. Sen hade jag bara NK innan jag slutade. Men efter vi slutade skolan så skulle vi fara till kyrkan igen för att filma om för de blev knas sist vi filmade så.. och SJÄLVKLART ska de vara stängt och massa skit så vi kunde inte filma klart idag, helvette ! aja vi ska testa på nytt i morgon!.  Gick på stan en stund, köpte en parfym och for sedan hem. Har verkligen inte varit på humör i dag men har försökt ändå.. aja har sjukt ont i huvudet, underbart !  nä tror att jag ska  sussa ett tag innan Tove ringer , för ska till henne och se OTH sen hem !

saknar sommarn..!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0