I want you so bad.

Stannade hemma från skolan idag med, för alla er som bryr sig :p.  Har absolut inte gjort mycket idag. Min syster kom hit och färgade mitt hår, ska färga de igen snart när mitt hår har torkat :).  Ni får se bilder sen för er som är nyfikna :p. Känner på mig att de inte kommer se så bra ut men jag orkar typ inte bry mig :p hah! . Sen har jag typ bara umgåts  med min syster idag, pratat lite och så. Länge sen nu eftersom hon har flyttat hemifrån :s..

Men vet ni vad de bästa är ? :D
åh jag är så hiiiimmmmmla glaad, Jag har bokat min tatuering nuuu :D:D: , och jag ska göra den om 2 MÅNADER ! :D Fattar ni två månader , längtar så sjukt mkt. Jag har till och med typ bestämt vad jag ska göra och vart den ska sitta :D. Jag har ändrat mig så den ska inte sitta som jag har berättat förut, och jag ska inte berättta till någon, ni ska få se när den är klar :D .  Jag längtar sjukt mkt !
 

Aja nä nu ska jag städa upp mitt rum. Sen ikväll så skajag till doktorn, och ja vi ser ju hur det går den här gången.....!  aja efter de så ska jag och Malin fara och städa på inter sport (de är ett jobb inom laget). Sen blir det hem och se hockey och pluggga.. :/..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0