You know you can always count on me.

Igår efter skolan gick jag och Tove på stan en snabbis, jag köpte en vinterjacka, ÄNTLIGEN ! :D. aja sen efter de for vi hem till henne och lagade tacos, och pratade om massor, mycket mysigt som vanligt :). sen så såg vi på idol, och jag måste bara få tillägga jag HATAR verkligen JOHAN! usch vad gör han i idol? bdglehjiöag. aja Jag och Tove blev lite vilda, hm ovanligt? not!  haha aja sen så fick jag med henne att vi skulle ta en prommis hem till mig för att jag skulle hämta sov grejer + träningskläder. Sen hände de väll inte så mycket vi myste bara på och dampa lite haha ! :D (y)
 
Vaknade halv 9 idag , eftersom jag skulle på träning , sjukt jobbigt och sjukt trött var jag ! men jag kämpade mig upp bytte om och åt frukost i min ensamhet medans Tove låg kvar i sängen och sov!.  De var första träningen med BOLL, och jag minns inte änns sist jag rörde i en fotboll :s.. shit och de märktes i början, jag kände mig som en nybörjare haha, men efter ett tag så blev de lite bättre :). vi spelade i slutet av träning, SJUUUKT fucking jobbigt, vi sprang och sprang och sprang, trode jag skulle svimmma, men de var otroligt roligt ! :'D.   Efter tärningen for jag och kollade på min kusins basket match, sen bjöd mormor oss på max :D ! ikväll ska jag bara ta de lugnt typ skolarbete och kasnke se någon film, eftersom jag håller på bli sjuk!!!!!!!!!!!! har ont i skallen som fan och börjar få de i halsen nu! om jag får körtelfeber igen så ja jag börjar gråta.. MEN ÄR DE OVANLIGT ATT JAG ÄR SJUK IGEN !!!! okej nu ids jag inte skriva med helvette. less. cya ....

Kommentarer
Postat av: malin

Är du också en sån där Idol nörd^? Kommentera gärna bloggen om idol ;) Nyfiken på om det bara är jag som hellre gör annat än glor på det :p

2008-11-08 @ 15:28:40
URL: http://mermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0