Du får min mage att pirra.

ALLTSÅ JAG BÖRJAR TYP BASKET NU ! Seriöst jag funderar typ på att sluta fotbollen och börja med basket igen. Eller åh har typ beslutsångest. Men basket är så förbannat roligt så jag får panik !   Blev så jävla taggad när jag var på basketmatchen idag ojoj ! aja vi ser ju hur jag gör :D !.      Nu ska jag och tove fara och ragga lite killar  på innebandy matchen i pontushallen Notviken-Hertsön :D !   sen ska vi göra en till grej men den är hemlig :D ! haha.

Hahahah jag vet att jag var söt på kortet men de är ganska länge sen de dära kortet togs, MEN SAKNA SAKNA SAKNA!!!


Kommentarer
Postat av: IdaLarsson

Haha Jacob spelar innebandy med 92orna i notviken nu. xD

2008-10-07 @ 09:51:49
URL: http://mrslarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0