All I really want is to hold you tight .

Kom typ just hem från Lenisch, vi gjorde fruktsallad med grädde och choklad, fast de var lena som åt chokladen inte jag :p!. sen satt vi oss och såg idol , och jag hatar verkligen den dära lill killen vettefan vad han heter, han borde ha åkt ut för länge länge sen! haha aja , vi bestämde oss även att vi skulle beställa idolfinal biljetter , yesss ;D ! kostar bara 500 kr men de är lugnt !!!!!!!... Vi åt för mkt som vanligt, så vi var sjukt mätta hela kvällen. Efter idol myste vi bara på, sökte desperat i skolkatalogen (a) haha åååh :')  sen  hade vi ett litet kuddkrig också, haha japp vi är hur normala och mogna som helst =D (y). Nämen kvällen var toppen (y). nu är jag trött och fryser, så ska nog kryyypa ner i min varma säng, och drömma underbara drömmar :D ! 

JOO förresten har jag bestämt mig nu, jag ska göra lite ljusa slinger i mitt hår =D
så synd Tove nu kan du inte kalla mig för utväxten ; ) haha!

jag har insett att jag är typ allergisk mot cola :s, haha de är typ ändå ganska bra =D! aja sovgott sötnosar.
bjöd på sista bilden för att jag vill verkligen ha sommar <3


Kommentarer
Postat av: Coolingen

I mina ögon kommer du alltid att vara utväxten ..haha

2008-10-18 @ 16:35:23
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0