Jag längtar tills jag får se dig igen..

ååh är helt död, jag är så trött så jag skulle kunna somna nu ! men NEJ jag måste orka pallra mig upp till Tove för vi ska se OTH , och de är ett måste !!!   haha vet ni vad Lena sa till mig idag på skolan?
hon bah:
- Sara?
jag bah:
- ja?
hon bah:
- Du är ganska bra på att leka sär !
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha alltså va :O ! åh jag dog !   aja hände inte så mkt mer på skolan, förutom matte provet som faktiskt gick bättre än väntat (y).  aja vi slutade 12 for hem ettt tag sen for jag och simmade i en timme, och när jag satt i bastun så var de två tjejer som kanske var hmm kring 8?  som bah aaa asså päron cider är ju godast fast de måste vara alkohol i de för annars dricker jag de inte för då smakar de ju äckligt, och bah : jaa alltså du sjunger alltid när du är på fyllan och massa jag bah öhm va?! dom var typ 7-8 år, om inte mindre, ja herregud mkt ska man höra innan öronen trillar av !  aja nä nu håller jag nästan på att somna så måste skynda mig upp till Tove nu.
Jag har glömt min engelska bok i skåpet som vi skulle ha läst ut till i morgon och redovisa, LYCKAT SARA !

Kommentarer
Postat av: lena

HAHA! men du är ju bra på det..

Men åh nä skoja! det kom ut helt fel. du är så SÖt och OSÄRIG som bara den ;)

2008-10-21 @ 22:10:58
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA! men du är ju bra på det..

Men åh nä skoja! det kom ut helt fel. du är så SÖt och OSÄRIG som bara den ;)

2008-10-21 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0