Klart jag aldrig glömmer dig..

Var ju då och såg hockey med Johanna.Sjukt länge sen, och jag har verkligen saknat de kan jag tala om för er ! Fyfan vad kul de är !. Oskars mamma bjöd mig på en cola och en bulla på matchen, utan att jag änns hade nämnt nå eller nå :p Och jag har inte träffat henne sen ja.. aja skit samma ni fattar nog. Men de var iallafall kul, men på ett sätt kändes de typ ändå konstigt, de går som inte att förklara för de var bara ja de var nästan som att jag började sa.... äh skita samma jag vet inte. Kul var de iallafall :)  Tänk hur många cuper vi varit med på och massa Johanna, grymt kul ! :p


1 - Cup i boden
2 - Cup i Leksand
3 - Cup i Piteå
4 - Cup i Umeå
5 - Cup i Övik
Och alla andra cuperna som den i sunderbyn, happaranda och alla hemma matcher, och typ borta matcher. Fan vad kul vi har haft de! <333 sanna supportrar ;p

Kommentarer
Postat av: johanna

ohyes babe ;) <33333

2008-10-07 @ 23:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0