love is hard..

Ännu en måndag avklarad, de sjukaste var ju att de är mööörkt ute när vi slutar  nu på måndagar :/ ..  aja finns inte så mkt att säga om skolan mer än att jag hatar den. Efter skolan har jag typ städat upp mitt rum hos pappa, sen har jag bara pluggat matte och verkligen försökt förståå hur man räknar ut massa skit, de gick åt helvette , fast jag fattar mer nu än vad jag gjorde förut (y). Sen nu har jag nyss duschat och är helt sluuut i huvudet, ska ta och lägga mig i sängen och mysa med Doris nu :).  Har insett att de spökar i vårat garage , sviin läskigt =| !!! aja nä nu natti natti <3



Kommentarer
Postat av: Lena

MOPPEN! haha :D

2008-10-21 @ 08:47:53
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0