Pick me up, take me out !

Namn: Sara Larsson
Skostorlek: 35-36
Hårfärg: Brun, grön, grå typ :o!
Jag blir glad av: Mina vänner och musik osv

Vem kramade du senast?: Jadu ...
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Tove men kan även ringa till Johanna och Lena
Vad skulle du behöva nu: Pengar och en kram..
Vilken tid gick du upp idag: hm jag vet inte, men de var tidigt iallafall eftersom jag inte kan sova länge när jag är sjuk :/
Vad var det första du sa i morse?: Sådär, jag tror mitt huvud ska sprängas och jag kan inte andas !
Har du sovit i din egna säng inatt?: Jorå

Senaste personen du skickade sms till: Martin.
Senaste personen du fick sms av: AnteF
Senaste personen som du ringde till: Toffsen :)
Senaste personen som ringde dig: AnteF :P
Senaste personen som fick dig att skratta: Toffsen :)
Senaste personen du hörde sjunga: haha de var nog mig själv ;'D
Senaste personen som fick dig arg: Adam..
Senaste låten som du lyssnade på: Aaliyah - The One I Gave My Heart to <3
Senaste låten du laddade ner: Ingen aning faktiskt :s.
Senaste tv program du tittade på: One tree hill <333
Senaste personen du tänkte på: ----------------------------------------
Senaste kärleken du var med om: ---------------------------------------
Är du kär i någon: Kärlek ger en bara probelem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0