Please forgive me - I can't stop loving you

åh gud så slönt slutade 11 idag, hade bara engelska och idrott :p. och på idrotten så orienterade vi på udden, och så skulle man typ gå en och en. Så började jag gå och så trode jag typ jag hade allting under kontroll och så kommer jonathan och säger att jag går åt fel håll , haha ooops ! nämen hatar att orientera.  Och dom som vill ha bättre betyg i idrott måste tävla nästa vecka men de är ganska kul att min lärare sa till mig idag att jag kan få de ändå utan att tävla i de :D !  måste bara säga att FAN vad bra humor du har Jimmy du fattar inte hur mkt jag kan skratta åt dig haha! aja nog om detta!

Efter skolan gick Jag, Erica, Lena, Maja, Sofia och Ida och åt på SUB :D usch vad gott de var ! Sen efter de gick vi på stan och så kom de fram  en tjej och frågade om dom fick ställa nå fråger och jag bah ja men de är klart, för jag trode man inte behövde svara på frågorna själv, men tydligen :o så alla andra tog ett steg bak medans jag var tvungen svara på frågorna, hahah så skämmigt så kommer typ vara med på TV :O !!!!  men säger inte vilken kanal eller nå för såg typ helt retard ut när jag svarade på dom svåra frågorna hahaha ! nämen gud så skämmigt..  aja. Nä nu så ska jag göra lite skolgrejs, sen möte sen dirr till Toffsen och se topmodel finalen =)
HAHAHAHAHA Läste nyss Johannas blogg, jag dör kan inte sluta skratta jag tycker nästan ni borde gå in och läsa ( tuusenbitar.blogg.se)  Hennes mamma är ju för söt ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0