Fattar du inte att du sårar mig?

Alltså jag måste bara säga att jag är sjukt stolt över mig själv som kämpade imig genom hela dagen, alltså till klockan 5 :o ! Vissa svek ju att gå på sista lektionen (Samhälls) men nej inte jag, jag tog mig i kragen och släpade mina fötter till lektionen., Hade även klassfoto idag :o.  phaha vilket skämt såg ut som en sönderknullad överkörd katt :o!!  men aja som sagt de är ju bara ett klassfoto som alla på gymnasiebyn kommer att kunna se, inget att bry sig om ='| !!!!!!!!!!!!!!

Sen när jag satt och väntade på hälsans hus för att min syrra skulle komma och skjutsa hem mig, orkade inte gå in til stan (a) , Men iallafall när jag satt där så var de typ värsta sär samlingen, och ena säret började ta kort på mig , hjälp ! :o Blev typ rädd så jag gick ut och väntade haha !

...och NK prov på onsdag, HAR ÅNGEST, seriöst vi ska typ läsa 7980 sidor pluss massa stenciler, anteckningar, uppgifter och massa ni fattar inte hur sjukt mkt de är !! jag orkar inte, kommer ändå få IG !.. BLÄ
Vill bara lägga mig  ner och sova ! HATA SKOLAN !  Om jag gissar rätt nu så sitter säkert hela MP2B och pluggar NK förutom jag :s! NÄ NU SKA JAG KASTA BORT DATAN OCH LÄGGA MIG OCH NÖTA NÖTA NÖTA TILLS DE JÄLVAR SITTER HEJDÅ !


Jag kan inte stå emot de går inte, men jag måste klara de, hur svårt de än är :/ ..


Gud vad jag längtar till på lööördag ;D !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0