I´m in love with you..

Dagen har typ varit helt chill. Vi började som sagt 10.30 fast vi hade typ ingen lektion eller "vi"  rättare sagt JAG skulle dela ut en enkät till massa folk ! aja sen gick Lena på max och jag följde med MEN JAG ÅT INGENTING , jag satt och kolla när hon åt :o ! hha sjukt stolt över mig själv =) Jag löpte ist frukt innan vi gick tillbaka till skolan. Alla andra lektionerna gick typ snabbt.  Direkt efter skolan for jag med bussen till friskvård, där jag råkade gå vilse, hade ingen jävla aning vart jag var och jag gick och gick, fick panik och ringde mamma, och hon skrattade och sa att de inte förvånar henne, hmm tack för stödet haha :P! . aja nämen jag hittade till slut till gymmet. De var sjukt länge sne jag var där. De påminner jätte mycket om våran tid malin :/ </3..  aja efter att jag gymmat klart for jag hem och nu sitter jag här och ska snart plugga lite :s! fan vad less jag är, har så sjukt mkt i skolan så jag tar typ repet nu! hejdå !..

Åh kolla mittt blonda hår :')!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0