Jag vill vakna upp med dig vid min sida

Har tränat klart nu och duschat. Har även plockat upp i mitt rum, har gjort lite skolarbete klart,duktigt av mig! aja känner mig typ sjuk, bara jag inte får tillbaka min körtelfeber, för då vet jag inte vad jag tar mig till.. Känner mig även typ depprimerad.. Jag förstår inte hur en människa kan göra en så ledsen,  men som ändå kan få en att bli hur glad som helst ...  aja blir inge gammelstad ikväll . Så ska bara vara hemma, göra klart alllt skolarbeten och sen se film, pallar inget annat.

Shoulda known better when you came around
That you were gonna make me cry
Now it's breaking my heart to watch you run around..

 
Helvette..

Kommentarer
Postat av: Lena

vad är det gumman? :(<3

2008-10-22 @ 21:53:44
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0