I mina ögon kommer du alltid att vara speciell.

Ja då var de stora ångestfulla provet över då. Finns tyvärr inga ord för de, är mest irriterad på MariJANNE.aja orkar inte änns snacka om äckelprovet..  Jag och Tove gick i till stan, vi gick till konsum och skulle köpa nyttiga saker till ikväll :) Vi köpte satsumas, UNDERBART !:D  Sen så stog vi och drägglade över godiset ett tag,  men vi var starka vi köpte ingenting vi gick därifrån stolta med våra satsumas =D ! (y)  aja nä nu ska jag faraa och träna, ska dränka mig själv... sen fara till Tove, hejdå !


De jag såg idag hade jag kunnat vara utan att se,
Fast att jag varje dag går och hoppas på att se de jag såg.
Men jag blev typ depprimerad...
vafan ska jag göra :/ ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0