And the words that I could never say

...Are gonna come out anyway.


Kom för ett tag sen hem från stan :) . Skolan har gått extreeeeeemt långsamt :/.  Och jag har ont i hela min kropp , helt i benen, där är de typ kramp varning , fyfan ! :o.   har typ itne så mycket att skriva de har inte hänt så mycket :). Jag måste bara få säga tack Lena, för att du är en helt underbar vän. TUSEN HJÄRTAN <3! .

Ikväll ska jag vara med Tove, jag längtar typ sjukt länge sen jag var med henne!
Tack för att du alltid gör mig glad sweetheart <3



De finns inte änns nå ord för dig, helt seriöst. Du är sjuk i huvudet, och de menar jag verkligen. De enda du borde göra är att dra igen käften! PATETISKA JÄVEL !!!!!!!!!!!!


På NK:n så skulle min grupp alltså Jag, Sofia, Ida och Lena gå ut till skogen och så skulle vi jämnföra två olika tallar. haha mycket skratt  och flum blev de som vanligt :D! Sen glömde jag även säga att jag gått 5 km idag i ett mycket RASKT tempp (y)


Kommentarer
Postat av: Lenaa

nåå, tack gumman. älskar diiig<333

2008-10-09 @ 17:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0