I wish i never missed you like i do..

Kom just hem från jobbet. fy vad jag har skrattat idag haha. Vi står ju alltid två och två i en kassa och pappa var tvungen jobba i en annan kiosk så jag fick stå med Kalle. sjukt kul var de, haha vilken humor han har!  Nu är jag helt sluuuuuuuut trött som fan, så ska krypa ner i min undeeerbara säng och drömma uunderbara drömmar , haha ;).
Frågan är ju, vafan hände med att luleå vann med 8-2 ?! :o. 
och en sak till, dom som jobbar i kiosken får följa med och kolla när luleå möter skelefteå borta, lätt att jag och Johanna ska med. haha fattar du hur länge vi har snackat om de Johana, att fara och kolla, och nu får vi allt gratis :D haha ! aja nu SÄNGEN!

Kalle:
- Fast om de var gratis att gå och kolla på luleå hockey så skulle ingen komma.

De är fan sant. hahaha !

...om du bara visste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0