Im still dreaming ...

Långlång dag, men en väldigt rolig en! De började med foto, fan vad roligt vi hade när vi redigerade bilder, hahaha jag tror inte jag kunde sluta skratta, och allt flum under hela dagen med Lena haha ojoj sjukt mkt har jag då skrattat. Direkt efter skolan, innebar JOBB ! Jag tror faktiskt min chef Anneli gillar mig ganska mycket :D! haha hon ger mig alltid helt mycket komplmanger. Som idag så fick jag 25 kr i dricks och hon bah åh de är helt bra att du är i våran kiosk du får alltid massa dricks osv osv. Och sen så snackade jag med Johanna i telefonen, sen när vi la på hon bah: Ja jag gissar på att de var en kille du snackade med ;)). jag bah haha öhm.. nää :p. Hon bah: Nähä konstigt, du verkar ju vara poppis, haha alltså va? :D ! söt hon är ! aja nämen jobbet gick väll bra. De kom 4 killar och köpte popcorn och chips för typ 300 kr, haha what :o, fast dock så var dom ju fulla men ändå:O! Sen kom de en liten sliskig kille och bah kom till läktarn sen ;) han bah jag tänker på dig osv osv, jadu konstiga människor finns de allt.  aja innan vi for hem från jobbet fick vi en heel påse med godis, synd bara att jag inte äter godis..  aja får väll sitta och dräggla till de eller nå ;D  hah! sjukt trött, och jag känner mig fortfarande typ sjuk..  De har hänt massa roligt idag men orkar itne berätta allt för då skulle de bli en hel bok! :D. Nä nu ska jag sussa är sjuukt trött. SISTA DAGEN I MORGON YESS YESS OCH JAG FÅR MIN LÖN I MORGON OCKSÅ YESS YESS :D:D:D::D happy Sara :D . aja nattinatti sötnoosar ;) !

gjord av mig ;). hahahaha fyfan vad jag skratta. Kan ni tänka er Lena hulken? hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0