De går inte att förklara, de finns inga ord..

okej ja igår då, de blev inte många timmars sömn 1 max 2 :o ! Men de var värt de, för jag blev glad av att snacka med dig hela natten och på morgonen :). Nämen de var väligt trevligt :p!  aja kom typ hem från skolan för ett tag sen  och jag är helt död, svider i mina ögon och massa haha, så jag tror att jag sla ta och sussa lite : )

Ikväll så ska jag och Toffsen på bio , vi ska se mirror tror jag den hette :) de är en skräckis !  haha känner på mig att jag kommer skrika och vara sjukt rädd haha ;p Nämen jag längtar faktiskt , sjukt länge sen jag var på bio och sjukt länge sen jag var med Toffsen <3 så då blir de som två flugor i en smäll, kan de bli bättre? ; )   Nä nu ska jag susssa, riing och väck mig söötisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0