You know it cuts deap like a knife.

Söndag är dagen innan dagen då vi ska fara :D
Har absolut inte gjort mycket dag. Vaknade tidigt eftersom jag inte kan sova nå bra när jag är sjuk :/ . Klev upp klädde på mig och övningkörde till storheden med min mamma, Sandra och hennes kille : ) Köpte typ ingenting förutom att mamma köpte ansiktsborttagning till mig, Sen köpte jag en cool ram ;D! sen har jag inte gjort så mycket mer, ska börja packa snart också, eftersom vi far i morgon på morgonen och kommer hem torsdag?  kanske, haha jag vet inte riktigt, men de löser sig ; ).  fyfan vad roligt vi ska ha de, fan vad jag läängtar :D:D:D:D !!! GRYMT KUL !! nästan så att man är nervös, men jag fattar itne varför jag är de för jag har ingenting att vara nervös över? haha knas :D ! aja nä nu ska jag fixa massa grejjer :D .   HÖR AV ER !  för jag har inga pengar på min mobil nu :/, fast ska ringa och höra om min underbara pappa kan fylla på :D ! <3

ÅÅH JAG FÅR PANIK DE KLIAR I MIN NÄSA HELA TIDEN OCH JAG NYSER HELA TIDEN !!!!  jobbigt :/ och så har jag fått hosta också ..

                 Jag tänker ofta på dom första stunderna med dig, allt var så annurlunda..

3år sist Tove, fattar du hur länge sen de var :o, sjukt! Men de kommer ändå alltid vara ett minne för livet !  <3 haha vi bjuder på bilden ; )

Kommentarer
Postat av: camilla

haha ja ni är så jobbiga;P skoja, men ha det så kul i pello!:)

2008-10-26 @ 23:40:46
URL: http://camlilla.blogg.se/
Postat av: Tovethebest

HAHAHHAHA, ANSIKTS BORTTAGNING!!!!! ska du ta bort ansiktet?

2008-10-27 @ 01:04:30
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0