Hand i hand ska vi vandra genom livet <3

Jag älskar måndagar för att vi börjar halv 11 , men jag hatar måndagar ändå för att vi går till 5 :o jobbigt !
Men har faktiskt varit helt glad idag :D haha de roligaste var ju när jag och Lena skulle gå in på Stinas och köpa "frukt" (a) så fick jag ett panikutbrott som jag kan få ibland och de är alltid Lena de ska drabba haha så jag slängde mig över henne och höll för hennes mun och massa haha shit aja de hade ju sin anledning, ojoj ;D haha förlåt Lena (a).
aja efter skolan  så for jag hem åt och sen på körträning med fotbolls laget orkar inte förklara nu varför vi har kör träning gör de en annan gång ;p. aja hahaha de var sviiin kul faan vad jag skrattade jag höll på dö :D och sjukt pinsamt vi stog på en scen medans herrlaget kollade på medans vi sjöng hahaha ;) aja sen hem och nu sitter jag bara här och tar de lugnt ska typ sussa snart  =)

I morgon blir de skola, träning, tove och se oth och äta vitlöksbröd :D våran nya grej ;) haha


Jag och Lena uttråkade på NK:n, haha så nått måste man ju roa sig med om man inte fattar :D
hah mördarblicken or whaaat ?  ; )<3


Kommentarer
Postat av: Adam

Galet söt haha : )

2008-09-15 @ 23:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0