I can feel you even when im alone

Åh herregud har knappt varit hemmam nå idag :p Varit på stan idag med min syster, jag köpte ett par nya skor och ett par nya jeans : ) åh jag önska att jag var rik, de är så kul att köpa nya grejjor =D! aja sen så har jag ju varit på quallity hotell (stavning?)  eftersom lira fylller 75 år, så de var fest, och då skulle vårat lag tävla mot herrlaget i körsång, de är därför vi har haft körträningar ;p.  Kvällen var helt okej, lite långtråkigt ibland , men de bästa var när vi tävlade, båda lagen sjöng två gånger var sen fick publiken rösta vilken dom tyckte var bäst. OCH SJÄLVKLART VANN VI :D  fan vad kul de var alla var så sjukt peppade och ja de var helt underbart  =D. Aja sen efter de så kom mamma och hämtade mig och jag for hem, och nu sitter jag här i min säng och är sjukt trött så ska nog ta och sussa snart : )

Jo fick även reda på att vi kommer ha 6 tränngar i veckan under hela vintern :o
Fast på nått konstigt sätt så längtar jag faktiskt till fysen =D . wihoo !


You're simply the best
Better than all the rest
Better than anyone
Anyone I ever met
I'm stuck on your heart
I hang on every word you say
Ooh tears us apart
Oh No no no
Baby I'd rather be dead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0