why are you giving me false hopes :/..

dålig dag :/
Missade bussen i morse så kom försent till skolan. Kände verkligen ingen ork att vara kvar i skolan, ja de går som inte förklara hur jag kände mig , så jag var bara på dom två första lektionerna. Sen ringde Tove och sa att hon hade slutat tidigare så for jag till henne, vi laddade ner One tree hill och åt kladdkaksmuffins som hon hade bakat :) svingott! Hon fick mig även på bra humör, i love you sweetie <3  Så är faktiskt riktigt glad nu, lite trött bara!  Jag har insett att jag har börjat dagdrömma helt mycket, haha helst på bussen till skolan och hem, och de är helt sjukt ;p Sen har jag även insett idag att jag har ingen svenska i skolan :o haha ! aja nä nu ska jag göra min labbrapport .. :s  Visste ni att nudlar "innehåller ett farligt ämne som kan leda till djupa depressioner, aggressivitet och våldsamma utbrott".  Jag har tagit de från Hanna Drugges blogg :) Jag äter fan nudlar varje dag, shit haha ;p

Vad gör man om man inte får göra någonting men som man ändå vill?..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0