Vatten har aldrig varit så gott som idag !

Festen igår var bra ;p haha.
Vi hade hyrt helex så vi var där och bastade, badade, sjöng , dansade, drack,  osv :D underbart mysigt!  Sen senare på kvällen så hade typ alla försvunnit :s De var bara typ några få kvar.  Så vi vandrade oss till max där vi satt tills jag inte orkade mer så då började jag GÅ hem, fattar ni JAG gick från STAN till HERTSÖN :o  sjukt, och de var 40 minus jag lovar !
Efter vägen hittade jag ett kill gäng typ som blev mina nya kompisar haha. Dom vägrade låta mig gå själv till Hertsön för att dom trode att jag skulle bli våldtagen och allt eftersom jag inte var den nyktraste så gulliga som dom var så följe dom mig hela vägen hem till Hertsön, på vägen började jag typ bråka med en av killarna, haha fan vad less jag blev. Ena killen lånade även ut sin tröja till mig så att han bara gick i T-shirt  för att jag frös så jälva mycket,  åh tyckte typ synd om han :s men aja vi gick förbi statoil och ja där hände de lite äckliga saker fyfan haha. aja dom följde iallafall mig hela vägen hem, tur var faktiskt de, var inte så stabil :p. När jag kom hem så hade ingela typ varit och köpt pizza så jag pappa och ingela satt och åt pizza medans vi snackade lite : ) och när jag vaknade hade pappa kommit upp med en vattenflaska full med vatten, TACK för de behövdes när jag vaknade =D

Hade match idag också, så jag och pappa for och åt frukost på statoil innan vi for på samlingen, DU ÄR BÄST PAPPA !, fyfan hahaha seriöst matchen ska vi inte änns prata om, ett tips, drick inte om ni har match dagen efter haha fyfan mitt huvud vägde 30 ton och jag var inte den piggaste! aja efter matchen for jag hem och grattade min syrra som fyller 20 idag GRATTIS MIN UNDERBARA SYSTER. aja nu gör jag inte så mycket är trött som fan och ska typ sova snart :p. hejdå sötisar :)    Bilder från kvällen finns snart på Pixbox (saaral)
underbara tjejer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0