Hopeless dream..

Går dagen ska vi typ inte änns prata om :s.. Eller morgonen och allt började helt bra men allting vände sen, mådde inte bra :/... Var "lite" depprimerad.. Måste bara få skriva, tack för allting Ante, jag uppskattar allting som du gjorde för mig igår!! aja slutpratat om igår. Idag kände jag att jag inte orkade gå till skolan heller :/.. så när pappa kom in i mitt rum och frågade om jag orkade gå till skolan då sa jag nej att han skulle sjukanmäla mig, och så blev de!  så nu har jag typ nyss vaknat, pratade just med Lena haha åh nej, jag tror hon är lite små arg på mig för att jag inte orkar gå till skolan, så hon ska börja ringa mig varje dag på morgona nu :s  haha söt hon är : )  Nä nu ska jag FORSÄTTA att plugga åhnej :/!!.  Jag önska att du var hemma nu mamma ! nä somsagt  nu ska jag gå ! ring/sms

Måste bara säga förlåt till alla som jag dampade på igår och ja förlåt (a)

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :O !!
Jag har typ glömt att slå av min plattång den gången jag använde den och jag märkte de NYSS :O
och de har blivit två VÄRSTA brännmärken på mitt golv :O och dom är svin stora :O ÅH NEJ JAG KOMMER
ALDRIG FÅ BORT DE, om jag itne byter golv :o och jag minns typ inte änns sist jag använde min plattång !!
alltså FUCK FUCK FUCK FUCK !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0