If you could see, what you've done to me..

hm, alltså åh jag kom försent idag också :/ ... damn it !
aja dagen har gått sjukt sakta tycker jag, fyfan svin jävla jobbigt, och de är typ nå tjafs med mitt schema helvette !
aja hade iallafall två timmars hål typ, medans alla andra hade lektioner, inte så kul att vara själv :o, Men sen kom Eric och umgicks med mig, snälllt av dig =D thih !  aja efter skolan så gick vi alla in till stan typ och där träffade jag Tove. jag och tove försökte hitta någon present till min lillasyster eftersom mongot fyllde år hahahaha jag tror tove blev lite less på mig (a) haha men de var svin kul, tänkte först köpa knäckebröd åt henne hahaha men de blev inte. Aja hittade ingentign till henne så köpte inget till henne (a) Så min present till henne blev att jag sminkade henne och fixade till henne lite, men hon blev nöjd över de haha bra de !  Råkade bränna henne med plattången i örat hahahaha fyfan vad jag skratta ni fattar inte hur kul de var !! hahaha aja nää nu ska jag springa över till Tove och tillbringa min kväll och kanske natt där cokså =D Ni kan ju alltid ringa eller nå sööötnoooosar  ;D


1. Coolingen på stan ;D <3
2. Lena hahaha jag tror hon var lite less på skolan ;p
3. öhm hon trode hon var med på idol
4. Ingen kommentar !
5.  De var hennes dag idag så var tvungen vara snäll , och jag har lyckats hela dagen :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0