I wanna kiss you but I wanted too much.

Idag har jag varit på stan med Johanna, jag köpte nya skor, en tunika och ett par höga strumpor : )  Men vet inte om jag ska ha kvar skorna än, ovanligt va ? ; ). haha måste bara säga tack Johanna för de du gjorde, jag är nog skylldig dig en tjänst, hahaha åh minns du alltid när vi höll på säga så? ojoj små vi var då :') aja sen for vi hem till Johanna som var ensammen hemma och lagade tacos :D Sen blev de film och mycket myyyyys :p <3 underbart var de  ! :).  Nä jag funderar på att lägga mig och läsa en bok (jag väljer livet) de handlar typ om en tjej som blir kidnappad, och de är en sann berättelse. Jag köpte den när jag skulle till Turkiet men har aldrig lyckat läsa klart den haha :p Är ni inte lite impade på att JAG ska läsa en bok :o ! 

Imorgon ska jag på stan med min syrra :p. Sen blir de fest, eftersom Lira fyller 75 år och då ska vårat fotbollslag typ vara där och massa :p , Vi ska även sjunga, och de komemr ju gå bra eftersom jag är typ helt hes (Y)  haha !

Sen har de hänt en grej ikväll på hertsön, en kille har blivit knivhuggen i ryggen :s. ojoj vart är världen på väg?


I wanna love you but I better not touch...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0