And sometimes it makes me wanna cry ..

Jag kom i tid till skolan idag och jag kan ju bara tacka Tommie för de :D (y) Skolan gick bra, var lite "sjuk" på idrotten så gick en liten prommis ist för att vara med på fysen haha (a) okej jag vet jag ska skärpa mig ! :). Aja sen efter skolan gick jag och Sofia på stan : ) hahaha fan vad sjuk humor vi har, fyfan vad vi skrattade, sjukt kul! haha, hittade även ett par skor som kostade 500 kr, som jag ska försöka få mamsen att köpa =D. aja sen så kom Lena och gick med oss :)
Sen när jag skulle åka buss hem så vare typ tre utlänningar som stog och råglodda på mig och allt sen så klev jag på bussen och så klev två av dom på bussen och satt sig helt nära mig :o sen så klev ena utlänningen av på samma busshållplats som mig och började följa efter mig :s, och så hörde jag att han bara kom närmre och närmre och sen han fråga vart jag bodde och om han kunde få mitt nr och om vi skulle hitta på nå hemma hos han, och massa :o HJÄLP ? han var värsta stalkern, sht är typ rädd på riktigt :s ! Sen har jag haft ont i hjärtat hela dagen också :o, kommer typ få hjärtattack eller nå :s !  Nä nu ska jag skynda mig upp till toffsen för hon har ju lite små damp ;p PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0