I just want to run away !

Stressig dag, stressade till att försöka hinna med gymnasiebussen men missade den, bajs. Men jag han ändå i tid till skolan typ :) sen så gick jag på stan i flera timmar för att försöka hitta mig en jacka men hittade verkligen ingen, får panik! Tack Sofia att du stannade en timma längre på stan för att gå med mig (a) gick fan på stan från 12.20-15.30!!! För då slutade typ Tove och då tog vi bussen hem, stressade som fan att byta om och fick i mig en macka innan jag for och tränade. Sen direkt efter träningen for jag till Tove och såg OTH. Åt lite fil med flingor  eftersom de enda jag hade ätit på hela dagen var en macka , så hade lite ont i huvudet och så, men de gick över :)  Jag och Tove har iallafall bestämt oss att vi ska börja dansa, haha japp ni läste rätt :D (y) Köpte iallafall en kofta, leggins och en mössa på stan :)!  Har bestämt mig att försöka somna tidigare än vanligt idag så ska gå nu :p

En sak till, fan vad jag saknar dig Sana  :/
Sitter och snackar med henne på msn nu, de har ju hänt massor sen sist vi snackade. Hon har ju blivit mamma och flyttat hemifrån och allt. Undra hur allt hade varit om du inte hade flyttat? gud vad ledsen jag var när du flyttade, seriöst ojoj. Så mycket som vi umgicks ! Nä nu måste de bli skärpning vi måste bara träffas jag får samla ihop lite pengar så far jag ner till enköping och träffar dig !  i miss you girl !


Kommentarer
Postat av: jn :)

ah, shit har hon fått barn? ojfan! :o

2008-10-01 @ 12:54:44
Postat av: SL

haha ja de har hon : p

2008-10-01 @ 14:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0