Varför ska jag berätta när du inte bryr dig?

...Varför ska jag änns försöka få dig att förstå? 


Åh gud vilken jobbig dag :o ..
Jag gick skola till 5 sen snabbt hem och på en jobbig träning :s och har haft ont i huvudet hela dagen och har kännt mig allmänt sjuk typ :s.  På livskunskapen så skulle vi komma på 3 starka sidor hos en själv och sedan berätta nå om sitt liv typ. Men jag kom verkligen itne på nå , de stog totalt still i huvudet :s så jag ska komma på de till på fredag :s Men ofta jag vet 3 starka sidor med mig, jag har typ inga helt seriöst :s typ svår fråga men aja :s.. Sen har vi sjukt mycket att göra på NK:n också, ååh repet nästa typ !  nämen nu ska jag lägga mig i sängen, äta nudlar och försöka göra lite NK :)
Funderar på att cykla till skolan i morgon , DE NI ;D !!  haha.     Aja nä nu väntar sängen på mig,  Hejdå pussspussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0