You’re on my heart just like a tattoo

Kom i tid till skolan idag också, toppen (y) :)   Har varit sjukt trött hela jävla skoldagen, så här trött har jag inte varit på länge, typ sovit dåligt eller nå.  Efter skolan så följde jag med Tove till vårdcentralen, hon skulle kolla vad hon har för sjukdom :o, hahaha nä skoja bara, hon skulle kolla upp nå grejs med hennes ben. Efter de for jag hem och tänkte vila en stund men så blev de inte vet inte egentligen vad jag gjorde men aja ointressant. 

Sen hade jag ju då match, ojoj !
första matchen på tup 3 veckor :o och har tränat en gång! hahaha. ja vad kan man säga, de gick väll bättre än vad jag hade förväntat mig men de gick ändå piss :s. så jävla ovant!  fick en arm båge i huvet så nu är de typ uppsvullet och ja har helt ont, och har sjukt ont i skallen också ! :/ . sen är jag heeeeeeeeelt slut, har ont i hela min kropp och bena är ömma :s ! kommer nog vara lite stel i morgon haha men de löser sig.  

När jag kom hem så hade mamma städat mitt rum (a) snällt av henne, för jag kan ju säga de behövdes thih :p
Nä nu ska jag ta mig ett varmt bad sen soooova !!  lång dag i morogn :( !!  Pussspusss
Bara för att vi är så jävla normala ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0