Finns de nå godare än max?

bajs vad tråkigt jag har och hungrig :o...
sitter iallafall och väntar på att Lena ska fika klart så att hon kan komma och hämta mig så att vi kan dra på max, MEN TJEJEN VERKAR JU HA DÖTT eller någonting!  oj skoja nu ringer hon, och hon far från stan nuu !! woooohoo äntligen :D !. Så ska nog gå nu så  att jag är klar när tjockisen kommer :) yey, vi ses., pussis !

Jag läste i (DN) att MAx hamburgare nu satsar utomlands i Saudiarabien, GO MAX ! :D
oj såg att länken inte syntes men ni får markera den så att ni ser den för hinner inte ändra på de nu : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tacos,grillat,fajitas är i klass med max och kanske tillochmed bättre! ;)

2009-04-14 @ 21:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0